FAQ
Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op: +32 (0)11 235 450. Wij helpen u graag verder.
Bestellingen en betalingen
Wilt u vooruit betalen? Als u voor deze betaaloptie kiest, ontvangt u automatisch een orderbevestiging per mail. Hierin staat ons bankrekeningnummer. Vermeld bij betaling het ordernummer. Zodra uw betaling is verricht, wordt de bestelling door ons verzonden. Bij ontvangst van de producten ontvangt u ook de definitieve factuur voor uw boekhouding.
Na het plaatsen van uw bestelling, ontvangt u een orderbevestiging met daarop een overzicht van de bestelde producten. De factuur wordt verstuurd zodra de bestelling door ons verzonden is. Wilt u de factuur eerder ontvangen? Neem dan contact met ons op.
De orderbevestiging wordt automatisch verstuurd naar het e-mailadres van degene die de bestelling heeft geplaatst. Wilt u dat meerdere personen de orderbevestiging ontvangen? Dan kunt u dit bij uw bestelling aangeven in het tekstveld ‘opmerkingen’. Noteer de namen en e-mailadressen van de personen naar wie de orderbevestiging ook verstuurd mag worden.
U ontvangt de factuur per e-mail als pdf-bestand.
Transoplastshop is de webshop van Transoplast. Het bankrekening van Transoplast is BE32 7310 2089 6502.
Wanneer u geen orderbevestiging heeft ontvangen, is uw bestelling waarschijnlijk niet goed doorgenomen. Controleer voor de zekerheid uw spam mail of neem contact met ons op. Het is mogelijk dat door een typefout de orderbevestiging niet goed is verzonden.
Neem contact met ons op wanneer uw betaling is afgebroken. Wij helpen u graag verder.
Betalingen geschieden uitsluitend via Bancontact of PayPal. Kopen op rekening is niet mogelijk. Dit geldt voor zowel consumenten als ondernemers.
Een bestelling kan alleen geplaatst worden via een klantaccount. Daarom is een telefonische bestelling niet mogelijk. Wel kunnen wij u telefonisch adviseren en ondersteunen bij het bestellen van de producten.