Gratis verzending vanaf € 200,- (excl. btw)
14 dagen retourrecht, na ontvangst
Betaling via Bancontact en PayPal
Persoonlijk advies +32(0)11 235 450

FAQ

Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op: +32 (0)11 235 450. Wij helpen u graag verder.

Leveringen en afhalen

Wat is de verzendwijze?

De wijze waarop uw bestelling wordt verzonden, is afhankelijk van het volume. Een zending met een klein volume wordt via een pakketdienst verzonden. U ontvangt dan per e-mail of per sms-bericht een track & trace-code, zodat u de zending kan volgen. Zendingen met een groot volume worden door een transporteur geleverd. Voor informatie over deze zendingen neemt u contact met ons op. 

1
Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Onze leveringsvoorwaarden staan vermeld op de pagina ‘Verzending en betaling’. Hier vindt u meer informatie over de verzendkosten, het bezorgmoment en de betaalmethodes.

1
Leveringen, wat zijn de exacte levertijden en kosten?

De verzendkosten staan vermeld in het besteloverzicht van het winkelmandje. Uw bestelling wordt gratis verzonden bij een orderwaarde vanaf € 200,- exclusief btw. Bij ieder product staat de levertijd vermeld. Heeft u specifieke wensen rondom de levertijd? Neem dan contact met ons op.

1
Levermoment, kan de vervoerder voortijdig contact met de klant opnemen om het tijdstip van levering te overleggen zodat er iemand aanwezig is?

Bij bestellingen met een klein volume ontvangt u een track & trace-code. U ontvangt een tijdvenster waarin de bestelling geleverd wordt. Het is tot een bepaald moment mogelijk om het tijdstip en het afleveradres te wijzigen. Informatie hierover ontvangt u na uw bestelling per e-mail of sms van de pakketdienst. Bij bestellingen met een groot volume, neemt u contact met ons op voor informatie over het levermoment.

1
Levermoment, wat gebeurt er met mijn bestelling als ik er niet ben?

Kunt u niet aanwezig zijn op het moment van bezorging, vermeld dit in het besteloverzicht in het tekstveld bij ‘Opmerkingen.’ Bestellingen met een klein volume kunt u ook laten bezorgen bij een Parcelshop. Wanneer het niet mogelijk is de bestelling te leveren, nemen wij contact met u op.

1
Express levering, kan dat?

Express levering is mogelijk. Wij leveren tegen meerprijs in een gewenst tijdvenster. Neem contact met ons op voor meer informatie.

1
Maatwerk, wat is de levertijd van op maat gemaakte producten?

Bij producten die op maat worden gemaakt, is de levertijd altijd in overleg. Meer informatie over maatwerk vindt u op www.Transoplast.be

1
Producten zelf afhalen in ’s-Heerenberg (NL) – kan dat?

Het is mogelijk om uw bestelling bij ons magazijn in ’s-Heerenberg (NL) af te halen. Dit kunt u aangeven in het besteloverzicht bij stap 2 ‘Betaling en verzending.’ Kies dan voor de optie ‘Zelf ophalen in ’s-Heerenberg (gratis).’ Een bestelling afhalen is uitsluitend mogelijk wanneer deze betaald is.

1
Levering buiten België, kan dat?

Een levering buiten België is mogelijk, maar kan niet automatisch via Transoplast aangevraagd worden. Wilt u uw bestelling op een adres buiten België laten afleveren? Neem dan contact met ons op.

1
Antwoord niet gevonden?
Wij helpen u graag verder. Neem contact op.