Let op: Het is op dit moment erg druk bij onze bezorgdiensten. Daardoor kan de bezorging van uw pakket langer duren dan u van ons gewend bent. Excuus voor het ongemak.

Gratis verzending vanaf € 275,- (excl. btw)
14 dagen retourrecht, na ontvangst
Betaling via Bancontact en PayPal
Persoonlijk advies +32(0)11 235 450

Klachten

Tevreden klanten zijn van grote waarde, ook voor ons. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over onze producten of onze dienstverlening. Bent u niet tevreden of heeft u een klacht? Neem dan eerst contact met ons op om uw ontevredenheid of uw klachten aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch via +32 (0)11 235450, maar ook door uw klacht zo uitvoerig mogelijk te beschrijven en te mailen naar webshop@transoplast.be. Dan kunnen we op zoek gaan naar een passende oplossing.

Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@transoplast.be. Daarnaast is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Wij nemen niet deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure en zijn ook niet verplicht daartoe.

Laatst bekeken